Jag har ett par frågor angående att lägga till en HDD i Min Xbox.
Måste jag partitionera hårdisken innan?
Hur gör jag en backup från Xbox till Pc?
är det något specielt man ska tänka på?
Jag har ett par frågor angående att lägga till en HDD i Min Xbox.
Måste jag partitionera hårdisken innan?
Hur gör jag en backup från Xbox till Pc?
är det något specielt man ska tänka på?
Gör en sökning i forumet, då får du svar på alla dina frågor.
Ladda hem SD med det kan/gör du gör just det du e ute efterOriginal inlägg av Morwax
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
ok Jag testar med SD så får man se vad som händer då
Vad I h*****e. Det funkar inte får bara fel kod 14 och jag hittar inget vetigt svar fast jag söker... Jag behöver Hjälp.
14 - dashboard - Fel vid uppstart av MS DASHBOARD. Då xboxdash.xbe startats så beror detta fel antagligen på att någon av filerna på C: som används av xboxdash.xbe saknas eller är felaktig.
När får du det när chipet är aktiverat el av aktiverat?
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
jag får fel kod 14 i vilket fall som helst men hårdisken är opartitionerad vilket jag försöker fixa med superdisc. Fast den vill inte
jag har testat att bränna om superdisc 3 ggr funkar fortfarande inte har jag fel typ eller? Jag har version 3.7
Aaaa nu så.... jag brände om superdisc utan att ta finalise på den då funkade det fin vetu
Tack för all hjälp jag har fått
Byt till Alcohol 120% mycket bättre brännar program
Bookmarks