Hur bränner jag en PS-skiva i mode 2 med Nero? Jag har en .bin imagefil. När jag väljer "burn image" och klickar på .bin filen så finns det inget "mode 2" alternativ....
Hur bränner jag en PS-skiva i mode 2 med Nero? Jag har en .bin imagefil. När jag väljer "burn image" och klickar på .bin filen så finns det inget "mode 2" alternativ....
Det ligger i .cue/.bin filen...
Allså om du har en bin och cue fil ska det det så är det bara ta burn image och write...
-------------------------------------------------
När måste man ändra till mode 2?
jo det är bara om du har EN bin fil och INGEN CUE FIL du får upp en ruta om att välja brännar metod, och då ändrar man till mode 2.
Ah, då förstår jag. Jag kollade cue filen:
FILE "DFC-FFA1.BIN" BINARY
TRACK 01 MODE2/2352
INDEX 01 00:00:00
Vilket stämmer.
Men varför fungerar inte mina bränningar? Jag får bara "disc error" typ. Jag har en DMS3 och trycker in cirkelknappen vid start. Förslag?
du ska hålla i X när du startar! O är för psx, [ ] är för dvd och /\ är för dev.mode. www.dms3.com
ps2/xbox/psx/snes/nes/megadrive/wii
Jag har aldrig några problem men jag bräner med Fireburner iof.
Jag har haft problem när jag använder Nero & CDRwin så jag gick över till Fireburner...
SPEL. Du använder väl Nero? Några förslag?
Bifogar en bild på settings i Fireburner om du vill testa det programmet...
[QUOTE]Originally posted by ktd
[B]Jag har aldrig några problem men jag bräner med Fireburner iof.
Jag har haft problem när jag använder Nero & CDRwin så jag gick över till Fireburner...
SPEL. Du använder väl Nero? Några förslag?
japp ibland använder jag nero.
Har du kollat så finalize cd är markerad?
och write metod ska vara disc - at -once.
Och så brukar jag bränna i 1x på nero.
Jag menade iof psx-spel....
Det fungerade! Jag valde track-at-once och brände i 48x. Nu kommer jag ha många roliga timmar framför burken
Bookmarks