Hej!!
Jag undrar om hur man spelar upp rmvb (RealOne Filer) filer på sin xbo x.
Hej!!
Jag undrar om hur man spelar upp rmvb (RealOne Filer) filer på sin xbo x.
<pictureextensions>.png|.jpg|.jpeg|.bmp|.gif|.ico| .tif|.tiff|.tga|.pcx</pictureextensions>
<musicextensions>.nsv|.m4a|.flac|.aac|.strm|.pls|. rm|.mpa|.wav|.wma|.ogg|.mp3|.mp2|.m3u|.mod|.amf|.6 69|.dmf|.dsm|.far|.gdm|.imf|.it|.m15|.med|.okt|.s3 m|.stm|.sfx|.ult|.uni|.xm|.sid</musicextensions>
<videoextensions>.nsv|.ts|.ty|.nfo|.strm|.rm|.rmvb |.m3u|.ifo|.mov|.qt|.divx|.xvid|.bivx|.vob|.img|.i so|.pva|.wmv|.asf|.asx|.ogm|.m2v|.avi|.bin|.dat|.m pg|.mpeg|.mp4|.mkv|.avc|.vp3|.svq3|.nuv|.viv|.dv|. fli</videoextensions>
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
ursäkta mig men jag förstår inte. :P im noob....
Om taggarna i "xboxmediacenter.xml" som ovan så är det bara att spela på. Under <videoextensions> ska ".rmvb" finnas. Dock utan " "
joo det står att rmvb e med fast jag hittar inte filen från xbox media center....
som sagt XBMC stöder följande filer:
<videoextensions>.nsv|.ts|.ty|.strm|.rm|.rmvb|.m3u |.ifo|.mov|.qt|.divx|.xvid|.bivx|.vob|.nrg|.img|.i so|.pva|.wmv|.asf|.asx|.ogm|.m2v|.avi|.bin|.dat|.m pg|.mpeg|.mp4|.mkv|.avc|.vp3|.svq3|.nuv|.viv|.dv|. fli|.rar|.001</videoextensions>
så du behöver inte leta efter dom alls (XboxMediaCenter.xml) bara spela på
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Bookmarks