Visar resultat 1 till 12 av 12

Diskussion: utebliven leverans

Registrerade
    Jan 2005
    Respekt
    0

Thumbs down utebliven leverans

jag beställde den 17/12 2004 ett chip och fick orderbekräftelse någon dag senare ett den skulle levereras
    inom 1-2 dagar jag har forfarande inte fått någott chip
    och jag har skickat flera mail till pcxcare utan att få svar
    så jag ifråga sätter om detta är ett seriöst företag eller bara några bluffmakare som fösöker att luras.
    christer

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Ring istället, får du inte svar på ett email inom några dagar så kan det ha blivit SPAM markerat.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Jan 2005
    Respekt
    0

svara då

det är ju väldigt lätt ringa då det antingen är upptaget eller
    ingen som svarar

Registrerade
    Jan 2005
    Respekt
    0

Thumbs down detta är en oseriös firma avråder alla att handla här

har nu i flera veckor försökt att få kontakt med order support på den här firman fört att försöka få reda på vart mina grejor tagit vägen men ingen svarar på mail och och på telefon är det antigen upptaget eller ingen som svarar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Registrerade
    Mar 2004
    Respekt
    22
    skumt jag ringde i fredags eftermiddag vid 17 tiden kom fram direkt, skumt att du inte gör det har du ringt rätt nr??

Registrerade
    Dec 2001
    Från
    sthlm, sweden
    Respekt
    0

Nja tråkigt men ej lurad.

De har ju troligtvis inte lurat dig då de förmodligen inte har tagit betalt för det du beställde.
    Att du inte har fått ditt chip betyder nog att de inte har det i lager.
    Jag kan hålla med om leveranstiderna långa i vissa fall. Jag väntar själv.

psxcare:
    Är man sen med leveranser ska kunder meddelas, detta är praxis.
    Det är INTE kunden som ska behöva ringa och fråga.
    Tycker ni borde ha ett ungefärligt leveransdatum i ens orderbekräftelse. Nu har de ett fastställt leveransdatum på 1-2 dagar där. Detta står alltid.
    Då detta inte stämmer borde ni manuellt skriva in ett ungefärligt datum i stället eller att beställning är restnoterad och att den skickas vid inkomst till lager.
    </digitalevol>

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    digitalevol, det är ju det vi gör.

VARJE order vi tar emot hanteras manuellt, där kunden får ett email med förväntad leveranstid. På chip och tillbehör vi normalt har på lager anger vi 1-2 dagar, vilket gäller säkert 90% av alla beställningar. Så du har säkert fått det svaret varje gång du beställt något. Men ibland står det "c:a 1 vecka" eller "> 4 veckor" om det är något som är försenat.

Just nu ligger vi flera dagar "efter" i mailen, verkar som om halva sverige tycker att dom har frågor just vi skall svara på så här års.

Hur som helst har något blivit knas med din beställning, använd vårt kontaktformulär om du inte provat det, de mailen brukar inte fastna i något spamfilter. Eller prova ringa igen. Eller skriv kund+order# här i forumet så att jag kan se vem du är...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Dec 2001
    Från
    sthlm, sweden
    Respekt
    0

Så rätt, så rätt.

Jag ber om ursäkt om jag var lite luddig, jag menade på webben givetvis.
    Där står ingenting om leverans förutom vad man beställt.

Dock i orderbekräftelse mailet står det givetvis allt korrekt.
    </digitalevol>

Registrerade
    Jan 2005
    Respekt
    0
    jag har provat formläret på hemsidan och förra veckan och har inte fått svar än .
    best gjordes den 17/12 och enligt order bekf så skulle grejorna levereras inom 1-2 dagar

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Idag hann vi ifatt email och icq igen iaf så prova igen, eller ange ditt order# här så kan jag kolla upp din order och kontakta dig per telefon eller email.

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Jag tror jag hittade dig nu i mailen (umeå), killarna som svarar i mail hade av någon anledning hällt ner mailet i min "detta kan bara hansi fixa" mapp...

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Ett PS1 chip v10?

Jag skriver ut ordern igen så skall det lösa sig.

Liknande diskussioner

1. Leverans ??
    By ers in forum Playstation 2 - produktsupport övrigt
    Senaste inlägg: 2002-12-05, 21:30
  2. X-ecuter leverans
    By reepete1 in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Senaste inlägg: 2002-10-07, 19:52
  3. Jag har väntat i en vecka nu, på leverans.
    By Sheytan in forum Fritt Forum
    Senaste inlägg: 2002-08-13, 13:43
  4. När kommer nästa leverans?
    By loko in forum Fritt Forum
    Senaste inlägg: 2002-02-14, 18:22
  5. Hur stor leverans av AR2 fick ni in...txt...
    By starwars100 in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Senaste inlägg: 2001-03-20, 13:21

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner