Visar resultat 1 till 8 av 8

Diskussion: Hur gör man en Pioneer DV-350 regionsfri?

  1. #1
    Registrerade
    Nov 2004
    Inlägg
    53
    Respekt
    20

    Hur gör man en Pioneer DV-350 regionsfri?

    Hallå såg denna fina tråd nu och är bara tvungen att fråga, är det någon som har lyckats få en Pioneer DV-350 regionsfri och isf hur och med vad?
    Har läst på annat håll att man skall använda sig utav en handdator m.m. tycker det låter lite omständligt borde man inte bara kunna skicka över nya koder med en bärbar dator istället? Inte alla som har en handdator, dom är ju ganska dyra. En annan sak kan man få ny program vara i en dvd spelare?
    Hmmm det går ju till datorn?

  2. #2
    Registrerade
    Dec 2003
    Inlägg
    389
    Respekt
    21
    Det finns en såkallad engångsfjärr som du kan hacka din dvd med, kan inte länka här till företaget som säljer dom, men gogla lite efter "Chipped Remote". Vet inte hur det är med firmwaren i 350an, min gamla Philips uppdaterade jag lite då och då.

  3. #3
    Registrerade
    Nov 2004
    Inlägg
    53
    Respekt
    20

    Det visste jag inte

    Tackar tackar för det svaret det viste jag inte. Skall ta och kolla på det så fort jag kan eller får tid det vill säga ganska snart. =P

  4. #4
    Registrerade
    Nov 2004
    Inlägg
    53
    Respekt
    20
    Letat lite nu men hittar inte var man ev skulle kunna köpa en "Chipped Remote".
    Sökt på google men hittar bara massa skräp.

  5. #5
    Registrerade
    Dec 2003
    Inlägg
    389
    Respekt
    21
    Jag får upp ett flertal företag som säljer dessa remotes vid första sökningen på google.

  6. #6
    Registrerade
    Nov 2004
    Inlägg
    53
    Respekt
    20
    å fan, okej jag måste se kass då för jag hittar inget bara massa onödig text om hur man skall göra men det hjälper inte mig speciellt mycket.

  7. #7
    Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Engelholm, Sweden
    Inlägg
    6 389
    Respekt
    34
    Du kan ju kolla hit om inget annat.
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

  8. #8
    Registrerade
    Nov 2004
    Inlägg
    53
    Respekt
    20
    Tackar tackar Pege63

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •