jag tänkte köpa mig en dvd brännare men vet inte vad jag ska köpa om jag ska bränna ps2 spel. jag har en ps2 v30004 och läste nånstans att gamla ps2 inte klarade av att läsa dvd+r. nån som vet hur det ligger till. tacksam för svar
klaring
jag tänkte köpa mig en dvd brännare men vet inte vad jag ska köpa om jag ska bränna ps2 spel. jag har en ps2 v30004 och läste nånstans att gamla ps2 inte klarade av att läsa dvd+r. nån som vet hur det ligger till. tacksam för svar
klaring
Whoever came up with
"THE BIGGER THEY ARE THE HARDER THEY FALL"
musta been kickin' some ass!
Tror att det är v5 och framåt som klarar dvd+r/+rw.
Men i vilket fall så ska du satsa dina cash på en dvd-r/-rw brännare. Eftersom dvd-r/-rw media är mycket billigare än dvd+r/+rw media och det helt säkert att det funkar.
Kan personligen rekomendera Pioneer DVR-105 som har funkat utan några som helst problem för mig.
XBOX v 1.4
X-bit, Xecuter 2.4979.06 bios, 120gb, XBMC Dash
Nintendo Wii
WiiKey2
Aa, kör på Pioneer brännaren. Du behöver inte DVD+R/+RW till filmer och spel..
-;^Rez^;-
ok, tackar.
en pioneer är nu beställd![]()
Whoever came up with
"THE BIGGER THEY ARE THE HARDER THEY FALL"
musta been kickin' some ass!
DvD-r Är ju det bästa att satsa på bliiga skivor dessutom hittade ett ställe som sålde för 9.90kr
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av orcko:
<strong>DvD-r Är ju det bästa att satsa på bliiga skivor dessutom hittade ett ställe som sålde för 9.90kr</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Vilken sida eller afär??
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av orcko:
<strong>DvD-r Är ju det bästa att satsa på bliiga skivor dessutom hittade ett ställe som sålde för 9.90kr</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Och dem funkar? Jag har verkligen suttit och kollat runt och man hittar 50pack(cakebox/spindel) för ca 1700, dvd nånstans runt 30 spänn stycket och de jag köpte kostade 26 spänn stycket så jag tyckte dem var billiga..och dem funkar klockrent
/Tommy 2Tall
There are doors I haven't opened, windows yet to look through...
going forward may not be the answer. Maybe I should go back.
Bookmarks