Jag har ett problem med min xbox. Det är så att när jag startar den får den ingen kontakt med tv'n . Det är ingt fel på tv'n, har provat i en annan tv också. Har alltid funkat i innan men nu blir det ingen bild.
Vad kan felet vara ?
Jag har ett problem med min xbox. Det är så att när jag startar den får den ingen kontakt med tv'n . Det är ingt fel på tv'n, har provat i en annan tv också. Har alltid funkat i innan men nu blir det ingen bild.
Vad kan felet vara ?
Sätt i videokabeln...rätt så basic
Allting är inkopplat
Förmodar att du är 100% säker på att den gula kabeln sitter i scarten? Har det funkat förut på samma tv, kanske kan vara fel kanal på tv:n. Många som har flera scart uttag har ju olika kanaler på olika scartuttag.
Jag har en rgb-kabel. Ja det har fungerat på samma tv i innan. Jag har kollat igenom alla kanalen och tycker det skulle varit konstigt om kanalen skulle ändrats.
Kör Enigma. Det kan vara så att du har kommit in i ett "ogilltigt" videoläge. Hur gick det till? Funkade det inte bara en dag eller försvann bilden när du provade ett nytt spel?
Kan inte köra enigma. Alltså det blir aldrig någon bild. xboxen går igång o det lyser grönt men det blir ingen bild. Precis som om den inte var kopplad till tvn.
Du behöver ingen bild för att köra enigma. Bränn det på en skiva, boota det. sen väljer du videoläge. A=PAL B=NTSC, eller så är det tvärt om
vart får man tag på enigma då? har letat som ett svin....
Heffalump Ein neüer Freünd füer Winnie Puuh
piratebay
#xbins
Bookmarks