Jag har bara orignal hd. Däför vill jag kunna kör spel som jag laddar hem. HUr ska jag bränna dess i nero6?. Ska man bränna ner iso filen direkt, eller ska man öppna upp den på datan och lägga in alla mappar på skivan?![]()
Jag har bara orignal hd. Däför vill jag kunna kör spel som jag laddar hem. HUr ska jag bränna dess i nero6?. Ska man bränna ner iso filen direkt, eller ska man öppna upp den på datan och lägga in alla mappar på skivan?![]()
HEJA DIF!!!![]()
![]()
Asså jag har köpt några dvd-r skivor av märket verbatim. Men nu börjar jag bli lite orolig. Kan dvd-brännare tex bara bränna +r å +rw eller bara -r å -rw. Eller kan de bränna både och!? jag har en NEC
HEJA DIF!!!![]()
![]()
Bränn ISOn rakt av bara! Vilken typ av media som din brännare klarar av har jag ingen aning om, men av erfarenhet vet jag att DVD-R brukar vara dom som boxen gillar bäst.
synd bara att jag köpt 10 dvd-r å min brännare bara verkar klara av +!
HEJA DIF!!!![]()
![]()
Då har du ju inget att förlora genom att testa, eller hur? Jag har lyckats få + skivor att funka i en av mina boxar, men samma skiva tvärvägrade i den andra. Bränn bara inte alltför snabbt, då det som regel går snabbare med + skivor som du kanske vet! Jag brukar hålla mig till max 4ggr!
Okej, men vet du nått märke som kan fungera på en philipsläsare? Min xbox e från januari 2003. Så det kanske e den första versionen av philipsläsarna......
E traxdata ett bra märke?
HEJA DIF!!!![]()
![]()
Jag tror minsann den ena boxen har en philips, och där funkar Princo DVD-R utmärkt. Men iom att du inte kan köra -skivor, så vet jag inte riktigt annat än att Platinum + var en av dom som sög!
Bränn i Alcohol 120% istället för NERO
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Okej , men nu har nått hänt. Försöker bränna det hos en kompis. När vi försöker står det dock bara att det behövs en cd-rw?????
nån stött på det problemet?
HEJA DIF!!!![]()
![]()
Kan jag inte bränna xbox spel på CD-R 700mb skivor?![]()
Det beror på hur stora spelen är!Original inlägg av MetalMuska
![]()
Bookmarks