Visar resultat 1 till 1 av 1

Diskussion: Cachedrop I Filmer

  1. #1
    Registrerade
    May 2004
    Inlägg
    48
    Respekt
    21

    Exclamation Cachedrop I Filmer

    Hej, jag har tjatat runt om mitt problem med hack i filmer på andra trådar häromkring.... men nu har jag hittat en orsak tror jag, som kanske gör att någon kan tala om vad det eg. är för fel.

    Har provat att ändra fram & tillbaka i cacheinställningarna, gjorde INTE saken bättre.....så nu har jag orginalinställningarna igen. Har testat att avsluta processer på datorn, utan resultat. Har bytt xbmc till 041130. Har nollat inställningarna. Har ändra ifrån PAL till NTSC. Inget hjälper!

    Kör igång en film i xbmc.... den funkar jättebra i kanske 2-3 minuter. Fps'en ligger på max o "cache:%" är låg. Men så helt plötsligt så börjar "cache:%" sjunka........ sjunka stadigt, kanske 2% / sekund. Tills den är nere på 0% DÅ BÖRJAR DET HACKA. Det håller på att hacka & ha sig i ca: 1 min. Då går cache:% upp till 80% igen. Vilket resulterar i att filmen flyter på bra. MEN sen tickar den sakta ner mot 0% igen.... och hacken börjar. Detta sker OM OCH OM igen.

    Någon som kan ha en lösning på detta????



    Uppdatering:

    Formaterade om datorn, så nu funkar det... får väl se hur länge bara. Cachen ligger på 78%.... e det normalt...?! Någon?
    Last edited by uzzi; 2004-12-06 at 07:08.

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •