-
problem med att ställa in tiden.
Har ett problem som jag måste få hjälp med om någon kan svara - hur lyckas ställa in tiden på xboxen för att undvika texten "fixed invalid datesetting" som kommer upp var gång efter lite blinkade på tv-bilden ?? - jag har ju då fått ändrat på switchen på chippet för att komma in den vanliga xboxen - och ser då var gång att tiden är helt fel - men på något vis lyckas jag inte savea den rätta tiden jag ställt in vilket gör att problemet fortsätter var gång jag skall sätta på boxen - något som kan hjälpa mig att få ställa in tiden - eller finns det någonstans på dashboarden man ställer tiden ??
Mycket tacksam om någon kan hjälpa mig med detta / bikerunner
[SIZE=3]
bikerunner[/SIZE
]
-
Du kan starta MS Dashboard från EvoX menyn och sedan ställa tiden där. Du behöver inte avaktivera chippet för detta. Har du inte MS Dashboard i EvoX-menyn så boota då på Superdiscen och välj där att installera MS Dashboard.
-
Tack för ditt svar - skall testa detta omg imorgon - men menar du att jag kan komma åt MS Dashboard från Avalaunch som jag har som dashboard till chippet och att det ligger en Evox-meny i den ? ( som du märker så är jag inte så bra på detta - men själva savet av tiden - hur gör man det - det är ju det som inte har fungerat av någon anledning ?
[SIZE=3]
bikerunner[/SIZE
]
Behörigheter
- Du får inte starta nya diskussioner