Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: problem med att ställa in tiden.

  1. #1
    Registrerade
    Jun 2004
    Inlägg
    82
    Respekt
    21

    problem med att ställa in tiden.

    Har ett problem som jag måste få hjälp med om någon kan svara - hur lyckas ställa in tiden på xboxen för att undvika texten "fixed invalid datesetting" som kommer upp var gång efter lite blinkade på tv-bilden ?? - jag har ju då fått ändrat på switchen på chippet för att komma in den vanliga xboxen - och ser då var gång att tiden är helt fel - men på något vis lyckas jag inte savea den rätta tiden jag ställt in vilket gör att problemet fortsätter var gång jag skall sätta på boxen - något som kan hjälpa mig att få ställa in tiden - eller finns det någonstans på dashboarden man ställer tiden ??
    Mycket tacksam om någon kan hjälpa mig med detta / bikerunner
    [SIZE=3]bikerunner[/SIZE ]

  2. #2
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    In this old world..
    Inlägg
    813
    Respekt
    23
    Du kan starta MS Dashboard från EvoX menyn och sedan ställa tiden där. Du behöver inte avaktivera chippet för detta. Har du inte MS Dashboard i EvoX-menyn så boota då på Superdiscen och välj där att installera MS Dashboard.

  3. #3
    Registrerade
    Jun 2004
    Inlägg
    82
    Respekt
    21
    Tack för ditt svar - skall testa detta omg imorgon - men menar du att jag kan komma åt MS Dashboard från Avalaunch som jag har som dashboard till chippet och att det ligger en Evox-meny i den ? ( som du märker så är jag inte så bra på detta - men själva savet av tiden - hur gör man det - det är ju det som inte har fungerat av någon anledning ?
    [SIZE=3]bikerunner[/SIZE ]

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •