har försökt bränna Oni, men får det inte att funka. bränt med nemo 4 ggr hastighet på en sk-skiva, spelet startar, men slutar ladda efter introt, vad göra? har neo2 + ar2
har försökt bränna Oni, men får det inte att funka. bränt med nemo 4 ggr hastighet på en sk-skiva, spelet startar, men slutar ladda efter introt, vad göra? har neo2 + ar2
Vad menar du med sk-skiva?<font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by majktajson:
har försökt bränna Oni, men får det inte att funka. bränt med nemo 4 ggr hastighet på en sk-skiva, spelet startar, men slutar ladda efter introt, vad göra? har neo2 + ar2</font>
Prova bränn med 1ggr och eventuellt byt märke på cd-r skivan. Jag har mitt bränt med 2ggr och det använder jag som referens skiva när jag ska testa om allt är som det ska för det funkar HELA tiden 100%.
Jag gjorde en backup på Unreal Tournament, eftersom man inte kan spela importerade spel, med 2ggr och bilden hackade och laddtiden var lång så jag brände om den med 1ggr och då funkade det klockrent...
Bookmarks