Jag har försökt med nero några gånger men får det inte att fungera...
Nån som har lykats på något sätt...
Jag har försökt med nero några gånger men får det inte att fungera...
Nån som har lykats på något sätt...
Varför ska du göra det? Om du försöker boota med din backup är det ju bara lägga ner. Det är ju därför du har AR2 skivan (som orginal) för att du inte kan boota brännda Ps2 spel...
ja vad gör ar2 skivan ? en bra fråga. igentligen borde det ju gå och göra en backupp på skivan
Ja, varför tror ni att ni måsta ha AR2 skivan? Inte är det för att kunna köra spelen med fusk i alla fall...
Heheheheh... Sarkasm är coolt...NOT....
Att göra en backup på AR2 skivan är en god idé eftersom den blir fruktansvärt sliten när man swopar.
//Raa2000//
----------------------------------------------------
XBox V1.4?DuoX 2 Cromwell/EvoxM8+FC?200G HDD?24mbit
----------------------------------------------------
"Att lära sig saker handlar om att plötsligt förstå något man alltid förstått, men på ett nytt sätt."- Doris Lessing
Hur ska du få igång den när din AR2 skiva gått sönder (för att den blivit sliten)? Det är bara att köpa en ny.
Och varför blir den sliten? I så fall gör du på fel sätt. Skivan behöver ALDRIG snurra när du byter...
KTD så du e villig att ge 750 spänn om din skiva skulle paja ???
[This message has been edited by jagär jimmy (edited 02 May 2001).]
Men förstår du inte att även om du bränner den kan du aldrig få igång din brända kopia eftersom du MÅSTE ha AR2 orginal för att få igång brända Ps2 skivor!!!
[This message has been edited by ktd (edited 03 May 2001).]
joro jag förstår men vad jag inte förstår e priserna på grejorna
Det är en helt annan sak... Men det borde komma ett bootchip snart.
ja jag har fått ar2 att funka brännd
daniel_e53@hotmail.com
Vad har du för chip då?<font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by daniel_e53@hotmail.com:
ja jag har fått ar2 att funka brännd
</font>
messiha 2
daniel_e53@hotmail.com
Mycket som har hänt under det året som tråden inte hade några post's.
Men det är väl inte så konstigt då. Eftersom Messiha kan direkt starta cd-r. När tråden skapades fanns "bara" Neo 2 och då kunde man inte starta en cd-r, vare sig det var en AR2 eller ett spel...<font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by daniel_e53@hotmail.com:
messiha 2</font>
Bookmarks