Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: Wire Install !!!!!!! HJÄLP!!!!

Registrerade
    Sep 2004
    Respekt
    21

Unhappy Wire Install !!!!!!! HJÄLP!!!!

jag installerade x3 med wire install och jag vet inte vart den RÖDA kabeln ska sitta??? den e ju mycket längre än dom andra!!!

om jag har satt den rätt så får den ingen ström tror jag för den vill inte starta...!

kan nån visa mig eller nått enkelt sätt att fixa detta?????

Däsperat av hjälp ska bli en present till min kusin och hon fyller år på onsdag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    det e måndag idag...

Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Engelholm, Sweden
    Respekt
    34
    Fick du inga anvisningar med typ en ritning av ngt slag? Kolla där!
    En fråga till dig, vet du om X3 chipet har en enda stor minnes bank eller om den har flera oberoende minnes banker av varandra?
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Registrerade
    Sep 2004
    Respekt
    21
    vet inte

Registrerade
    Nov 2004
    Respekt
    21
    Citat Original inlägg av matte_90
    jag installerade x3 med wire install och jag vet inte vart den RÖDA kabeln ska sitta??? den e ju mycket längre än dom andra!!!

om jag har satt den rätt så får den ingen ström tror jag för den vill inte starta...!

kan nån visa mig eller nått enkelt sätt att fixa detta?????

Däsperat av hjälp ska bli en present till min kusin och hon fyller år på onsdag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    det e måndag idag...

En ska på jord och den andra på ström och min tredje skulle på en av lde 4 lödpunkterna på ejectkanppen iaf. Så D0 är tydligen jord iaf (kort sladd).
    Leta via google på namnet på ditt chip och du kommer att hitta installationsanvisning på det.

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner