Visar resultat 1 till 2 av 2

Diskussion: xboxen startar inte med chippet

  1. #1
    Registrerade
    Jun 2004
    Inlägg
    82
    Respekt
    21

    xboxen startar inte med chippet

    behöver akut hjälp - xboxen startar inte ( blinkar grönt-rött hela tiden på konsollen när den försöker hitta ) och jag tror/hoppas problemet är att tiden inte är rätt inställd - men jag lyckas bara inte spara tiden efter jag ändrat den i MS Dashboard gång efter gång och då har den efteråt startat men nu ikväll startar den överhuvudtaget inte med chippet påslaget - har även dragit ut scart-kontakt och elkontakt en kort stund men nu får jag inte igång den alls - någon som kan hjälpa mig med detta så vore jag överlycklig - vad göra för att tiden skall sparas efter att den ändrats !! ?? bikerunner
    [SIZE=3]bikerunner[/SIZE ]

  2. #2
    Registrerade
    Jun 2004
    Inlägg
    82
    Respekt
    21

    tillägg till inlägg fr bikerunner

    Vill bara påtala det att var gång som MS Dashboard slås på kommer tiden datumen 15/01 2001 direkt - och det kan väl inte vara rätt att det så skall bli - efter att sedan ändrat tiden och stängt av och försökt sätta på xbox med chippet utan att det startar - har jag åter gått in MS Dasboard - och än en gång står datumet 15/01 -2001 det första som kommer upp - snälla - kan någon hjälpa mig med detta att ställa tiden så xboxen startar.
    [SIZE=3]bikerunner[/SIZE ]

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •