Visar resultat 1 till 9 av 9

Diskussion: Var är ägaren till siten??

Registrerade
    Sep 2004
    Respekt
    0

Question Var är ägaren till siten??

Hansi är det inte du som äger denna site samt modererar??? jag ser dig nästan aldrig svara på några support grejer om något...

Trodde du alltid höll support på dina sålda produkter...

Ta nu inte detta helt negativt men jag har lsät detta support forum länge och jag ser nästan dig aldrig hjälpa dina kuder utan dom får oftast hjälp av andra människor..

Ps: Sedan tycker jag ni ska flytta sidan samt support forumet till snabbare servrar för detta är under all kritik....

Registrerade
    Nov 2002
    Respekt
    24
    Ja det är hansi som tar hand om psxcares sidor.

http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=19377

Registrerade
    Mar 2004
    Respekt
    23
    Poängen med ett forum ÄR att man ska hjälpa varandra!

Håller däremot med att det tidvis går trögt att ladda sidan!
    Ver 1.4 <> SmartXX v2
    LCD(blå)<>Blå/Röda Eject dioder
    IR-Mod<>XBMC

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Jag och mina anställda har fullt upp att supporta våra KUNDER via t.ex. email, telefon, icq.

I forumet frågar ALLA som behöver hjälp, både våra KUNDER och besökare som aldrig köpt en pryl från oss.

I forumet svarar jag i mån av tid, lust och ork. Kunder som kontaktar oss och anger kund/ordernummer i t.ex. email eller per telefon får alltid hjälp. Jag befinner mig inte i någon mystisk dimension med 48 extra timmar varje dygn eller lider av något tvångsbehov av att hjälpa varenda ägare av en xbox i det här landet med samma gamla problem om och om igen.

Servern är en 3000Mhz med dubbla 15000rpm scsidiskar, vete tusan varför den helt plötsligt blir seg när det blir mer än c:a 50 kunder i webshoppen. Det kommer hur som helst ta en stund att reda ut problemet/utöka med en extra server.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Och ovanstående var tydligen mitt 10574:e inlägg i forumet. Klickar du på "Hansi" (ovanför ordet "Administrator" kommer du till en sida med lite information. Under "Forum info" kan du klicka på "Hitta alla inlägg av Hansi".

Läs allt jag skrivit, och kom sedan tillbaka och våga påstå att jag inte svarar på några frågor. Försök sedan hitta någon annan forumadministratör på något företag i det här lilla landet som varit mer flitig än mig i sitt forum. Lycka till!
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Mar 2003
    Från
    Stockholm
    Respekt
    23
    Ord och inga visor från Hansi
    Jag har nyttjat PSXcares tjänster vid flera tillfällen och personligen är jag mycket nöjd med deras service och support.

Däremot finns det ett gäng klåpare vid Gullmarsplan som har en service som påminner mig om hur affärer i forna Östländer behandlade sina kunder i mitten av 80 talet.

Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Engelholm, Sweden
    Respekt
    35
    Citat Original inlägg av 3875
    Ord och inga visor från Hansi
    Jag har nyttjat PSXcares tjänster vid flera tillfällen och personligen är jag mycket nöjd med deras service och support.

Däremot finns det ett gäng klåpare vid Gullmarsplan som har en service som påminner mig om hur affärer i forna Östländer behandlade sina kunder i mitten av 80 talet.
    Vet inte villka östländer du har varit i på under 80-talet men jag tror inga alls utan du bygger det på bara hörsägen = fördommar.
    Vill bara tala om att det östlandet jah kommer ifrån var det på 80-talet en service som inte uppvisas ngn stans alls i sverige eller ngn annat land.
    Det var nästans så att man fick säga ifrån att man inte ville ha hjälp alls, då var det nästan lika många anställda i butiken som kunder, för man fick inte vara arbetslös.
    Men nu på 2000-talet är servicen lika usel som överallt i värlen.....
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Registrerade
    Mar 2003
    Från
    Stockholm
    Respekt
    23
    Var absolut inte meningen att förolämpa dig men under 80 talet och början av 90talet var jag i Polen,Östtyskland och Tjeckoslovakien och det var rent generellt en usel service,
    Ett hotell jag aldrig glömmer var i dåvarande Tjeckoslovakien (Prag).
    Inte ens Basil Fawlty hade kunnat erbjuda sämre service

Men som du säger,alla skulle ha jobb och statliga hotell struntade väl i en vilsen turist för deras lön betalades ut oavsett hur väl de bemötte sina kunder.

Till deras försvar ska jag väl tillägga att då jag senast var i Tjeckien(2001) så hade servicen avsevärt förbättrats förmodligen för att hotellen privatiserats och tagits över av mer serviceinriktade människor.
    Nu är det bara taxiresorna som pendlar mellan en billig resa eller ekonomisk katastrof men det är ju likadant för turister som hoppar på första bästa taxi från Arlanda

Editerade lite
    Last edited by 3875; 2004-12-06 at 20:44.

Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Engelholm, Sweden
    Respekt
    35
    Oki det är lungt, har själv jobbat i Prag som motelmanager i ett antal år sedan 1989 då jag var med om omväldningen, den enda dåliga service jag var med om i hela landet var mellan 1992-93 då alla skulle bli miljonärer under en natt trodde dom (haha) då försvan åxå all turister, men det blev bättre igen -94 då blev det ordning i leden igen........så d e lungt
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner