Visar resultat 1 till 9 av 9

Diskussion: Trådar på Spidechipet = fy fan

  1. #1
    Registrerade
    Dec 2004
    Inlägg
    9
    Respekt
    0

    Trådar på Spidechipet = fy fan

    står i instruktionerna att man inte behöver vara rädd för att trådarna skall gå sönder, jo just tjena... var självklart rädd om trådarna ändå eftersom dom ser så sköra ut, första som händer är att en tråd gör sånder andra som händer är att jag får en tråd i handen (släpper ifrån lödningen) vad är det för jävla instruktioner.... så administratorer/ansvariga hur gör vi med detta?

    AKTA ER FÖR DETTA CHIP!!!!

  2. #2
    Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Engelholm, Sweden
    Inlägg
    6 389
    Respekt
    34
    Hur vor det om du kontaktade dom du köpt chipet av
    Ang ansvarig e det väl du själv, du ville väl chippa el ?
    Man får det man betalar för heter det
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

  3. #3
    Registrerade
    Dec 2004
    Inlägg
    9
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av pege63
    Hur vor det om du kontaktade dom du köpt chipet av
    Ang ansvarig e det väl du själv, du ville väl chippa el ?
    Man får det man betalar för heter det

    har gjort det, men eftersom det finns ansvariga på denna sida så tänkte ja skriva mina erfaranheter, och eftersom du inte är ansvarit eller ha nå med min tråd att göra så kan du dunsta härifrån!
    och JA jag vill chippa, men för att kunna chippa på ett korekt sätt så krävs det att man får en produkt i detta fall ett chip som fungerar, och inte går sönder när man brukar det som det står i instruktionerna att man kan!
    capich?

  4. #4
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Om du är lika agressiv när du chippar som när du skriver i forumet är det inte så konstigt att chippet faller i bitar...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  5. #5
    Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Engelholm, Sweden
    Inlägg
    6 389
    Respekt
    34
    Lilla vän vad du e kinkig, du skall vara glad att ngn vill hjälpa dig.
    Med den stilen kommer du inte lång mannen, ta & byta nu
    Snabbaste sättet är att RINGA till dom
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

  6. #6
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Det är iofs lite trångt på telefonen just nu eftersom vi flyttat lite abonnemang till vår nya lokal då vi lär flytta inom en vecka. Sedan blir det bättre igen.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  7. #7
    Registrerade
    Dec 2004
    Inlägg
    9
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Hansi
    Om du är lika agressiv när du chippar som när du skriver i forumet är det inte så konstigt att chippet faller i bitar...
    det är jag inte, men blir arg när det står i instruktionerna att chippet tåls att hanteras och att man inte behöver vara rädd för att dom skall gå av, vilket dom gjorde, men om jag tar och lugnar ner mej så tar du och hjälper mej.. hur ska jag göra?

  8. #8
    Registrerade
    Dec 2004
    Inlägg
    9
    Respekt
    0
    är det bäst om jag ringer eller?

  9. #9
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Vi är underbemannade idag så det är nog svårt att få kontakt per telefon. Emaila kund+ordernummer och beskriv problemet och hur du helst vill att vi löser det.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •