Någon som kan eposta eller skriva några bra PS2/console hubs i DC här? Har inte hittat några hittills, förutom ett. Men den hubben var inget vidare, inga slots öppna etc!
//coldturkey
Någon som kan eposta eller skriva några bra PS2/console hubs i DC här? Har inte hittat några hittills, förutom ett. Men den hubben var inget vidare, inga slots öppna etc!
//coldturkey
Jag brukar tanka på denna men annars så är det hubbar där man måste vara reggad:
xboxsweden.myftp.biz:1280
PS2 v7 w/Ripper 2 GOLD & PS2 v9 w/o modchip.
private hubbar är det enda som gäller. rar only...
Om någon har tillgång till några bra privata hubbar så är jag intresserad;
Har just nu tillgång till de senaste PS2 spelen, samt XBOX och NGC (Dock kör jag bara PS2 just nu). Jag behöver typ lite äldre spel, många requests från folk som jag måste "fixa". Har cirkus 400GB hårddiskutrymme + annat smått. 100MBIT @ ip.pluggen.com, LAN T3/T1.
Eposta, PMA eller ta kontakt med mig... :P
MVH
//cold
Jag e med i en privat hubb på dc++ där det bara e ps2 spel lite xbox också....e ni intresserade hör av er till mig.....
Tja,
hur kan jag kontakta dig?
hur ska man kontakta dig då?
kan ju inte skicka pm på detta forum =/
Mmm, exaktOriginal inlägg av omen
brollan1, epost?
hejsan
jag undrar hur man går till väga och komma in på eran server jag har en del spel själv
hör av dig
mvh micke
Vad pratar du om för server och vems? DC-hubbar kan hitta via andra hubbar och via olika forum på nätet men för det mesta är det ganska svårt att komma in på regg-hubbar eftersom de vill bara ha in människor som är "kända" för dem samt har stor share och snabba linor, annars så är det ingen mening med en regg-hubb.
PS2 v7 w/Ripper 2 GOLD & PS2 v9 w/o modchip.
Jag e oxå intresserad av PS2 hubbar! Ni kan PM:a eller mejla om ni har nåt tips! MVH
[ PStwo v.12 - Vertical Stand - 2.5MBit - DMS4 Pro - DMS Explorer v1.0 - ToxicBios v1.2 - NeoFix Xii ]
Jag tackar inte heller nej om jag också kan få tips om bra ps2 hubbar.
Jag har riktigt stabil och bra lina på 10/10mbit , men jag har inte hittat nån vidare bra hubb för ps2 spel.. , har letat som en idiot!. Jag går gärna med och reggar mig om de finns några privata 10mbits hubbar för ps2 spel , tips ? , skicka e-mail omgående!
Bookmarks