Har Call of Duty och Nfs2 underground på datorn....need for speed går bra att bränna som dataskiva och sedan installera dom filerna i xboxen med ett installationsprogram....!
Problemet är att jag bara har 8gb hårddisk, varav 4gb att röra mig med (dashboard tar väl inte upp 4gb??? Fattar fan inte!)...så jag vill i alla fall installera spelet i min pc, o sen bränna ner de....
I need for speed mappen (download-pc) är de 50 filer i totalt okänt format. Ingen .rar eller nåt, utan nåt slags komprimering till Xbox....någon som har något programt till PC för att packa upp speciella "Xbox-filer"?? Det är alltså inte .rar/iso/bin/zip eller nåt...!
Call of duty va packat i .iso när ja tanka hem de...visst, fine. Packar man upp ison får man fram hela systemkatalogen till Call of duty, med mappar o skit. Ska jag då bränna detta som en dvd-iso, eller data-cd, eller packa filerna till .iso igen o slänga i Xboxen? Jag har alltså bara 4GB att röra mej med i Xboxen, så jag kan inte packa upp nåt i den....!
JAG VILL ALLTSÅ SPELA SPELEN FRÅN SKIVA, EJ FRÅN XBOXENS HÅRDDISK!
Tack på förhand...!
Bookmarks