Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: Xboxen hänger sig vid trailers

  1. #1
    Registrerade
    Nov 2004
    Inlägg
    66
    Respekt
    20

    Xboxen hänger sig vid trailers

    Ja, de är så att min xbox ibland hänger sig när jag kollar på trailers via apple.com/trailers. Ibland kan jag sitta jättelänge och kolla utan att det händer något, men så ibland så hänger den sig. Och det händer bara när trailern är slut och man ska tillbaka till XBMC. Alltså den hänger sig inte inne i själva trailern.

    Varför hänger den sig, är det ett vanligt problem eller?

  2. #2
    Registrerade
    Dec 2004
    Inlägg
    27
    Respekt
    0
    Samma sak här. Kör med builden från 2004-12-08 (tror jag det var).

  3. #3
    Registrerade
    Nov 2004
    Inlägg
    66
    Respekt
    20
    jag kör med build 2004-11-13, ingen som vet om det går att lösa? Ganska irriterande faktiskt, behöver lyfta mig från soffan för att gå de 3 metrarna till boxen och starta om

  4. #4
    Registrerade
    Dec 2004
    Inlägg
    27
    Respekt
    0
    Ja, så går det när man inte är så uppmärksan.. Detta fanns i known_issues.txt filen:

    * Issue: (example) After playing a few trailers using AQT (Apple Quicktime Browser) XBMC crashes.
    Reason: Mplayer is cleaning up Python DLL's
    Solution: No fix yet

  5. #5
    Registrerade
    Dec 2004
    Inlägg
    27
    Respekt
    0
    Jag använde tydligen också november versionen. Nu när jag drog in december versionen så har dom även plockat bort Movie Trailers från menyn.

  6. #6
    Registrerade
    Nov 2004
    Inlägg
    66
    Respekt
    20
    Citat Original inlägg av zyce
    Jag använde tydligen också november versionen. Nu när jag drog in december versionen så har dom även plockat bort Movie Trailers från menyn.
    Ahh, så det är på det viset. Då har nog jag kvar min november-version Gillar starkt att man kan kolla på trailers, även om det då och då hänger sig.

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •