Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: Xbox + dansplatta

Registrerade
    Dec 2004
    Respekt
    0

Xbox + dansplatta

Hejsan! Är det någon som har testat dansplatta (27kg) till xbox? Man måste tydligen har adapter eftersom dessa dansplattor är till för ps2. Jag hade tänkt köpa en dansplatta, men skulle gärna veta ifall adapterna funkar bra, annars är det ingen idé att köpa plattan.

och sen så undrar jag när nästa xbox dansspel kommer ut? Jag var i sthlm och frågade och dom sa att det skulle komma ut nångång före jul. Men sedan när jag åkte hem och frågade hemma i Härnösand så sa dom att det inte skulle komma ut något xbox dansspel före jul. Blev lite förvirrad..
    Last edited by fanie; 2004-12-08 at 23:20.

Registrerade
    Aug 2004
    Respekt
    22
    Vad jag vet såg jag ett Dance Dance revolution spel på nforce som släpptes för nån vecka sen men om det släppts i Sverige vågar jag inte svara på.... Du kan ju alltid ladda ner spelet så länge det är lagligt :P
    Pease!

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Köper du 27-kilosgolvet av oss så kan du välja om du vill ha den för playstation eller xbox.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Dec 2004
    Respekt
    0
    aha det lät bra. Då blir det en sån efter jul då

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner