Visar resultat 1 till 7 av 7

Diskussion: Dms3+

Registrerade
    Nov 2004
    Respekt
    0

Dms3+

jag såg nys att det inte finns nån "DMS3+ inkl Montering"
    vad betyder detta, har ni slutat chippa PS2 med DMS3+ eller är den bara borta.

också jag skickade in min ps2 till er för ca 3 veckor seen och jag ville få den chippad med ett DMS3+ chip, måste jag nu ändra mig till att få den chippad med ett DMS4pro.

paktet var från:

Patrik Johansson
    Torsgatan 20
    44151 Alingsås

är det brist på personal eller har ni för många beställningar att ta hand om?
    jag vill helst veta infall ni har/ eller är på gång med chippningen av min PS2?

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Vi kommer utföra alla inlämnade DMS3+ chippningar, däremot kommer vi sluta chippa med annat än DMS4 (eller liknande chip som vi kan leverera utan funktion för att starta kopierade spel) från och med 2005-01-01. Och eftersom vi har c:a 4 veckors kö så har vi slutat ta emot uppdrag på att chippa med andra chip redan nu.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Nov 2004
    Respekt
    0
    OK, men det jag vill veta är om ni kommer att chippa de konsoler ni fått in under november eller kommer ni endast chippa med DMS4 hedan efter.

jag vill också veta efter att ha skickat min PS2 den 22 november om den kommit till er om ni inte kommer chippa den, efter som jag ville få den chippad med ett DMS3+ chip.
    den var från andressen som nämas i mitt första inlägg

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Vi kommer chippa så många konsoller vi hinner fram till nyår, om vi inte hinner med några så får de kunderna välja något annat chip.

Du ser på postens hemsida www.posten.se om den kommit hit, använd kollinumret från ditt kvitto.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Nov 2004
    Respekt
    0
    oki, det står att den är mottagen 24 november kl 10:23. alltså måste ni ha den med andra ord

jag hoppas ni hinner chippa den innan nyår, det står ju att det tar ca 3-4 veckor för er att chippa en PS2.
    hur många PS2 ska chippas föresten, jag gissar att det inte är så lätt att veta med tanke på att det anländer en ny varje dag,
    men jag bara undrar på ett ungefär hur många det är?

PS: fungerar DMS4lite till den vanliga PS2:an och inte bara till PStwo

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Det är väl en 250-300st på kö om man räknar med både inlämnade och beställda "nya".

Registrerade
    Nov 2004
    Respekt
    0
    så det kommer att ta mer än 4 veckor för min PS2:a att bli chippad, med andra ord.
    fast det beror väl helt på vilken plats jag ligger på.
    hur många tekinker har ni förresten

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner