Undrar Vilka program jag behöver för att kunna se filmer från hårddisken och hur man ska göra.....Snälla svara ngn Jag har ett ripper gold chip om det skulle spela ngn roll....
Undrar Vilka program jag behöver för att kunna se filmer från hårddisken och hur man ska göra.....Snälla svara ngn Jag har ett ripper gold chip om det skulle spela ngn roll....
vad jag vet så ska det inte gå att titta på film eller lyssna på musik från hd:n men jag kan ha fel
Mp3 vet jag funkar från hd för jag har det programet men film vet jag ej men har hört att det ska funka
Jag har aldrig sett något program för att se film från HD eller hört något om att det ska funka. Däremot har jag hört att det inte ska funka, inte än i alla fall. Lite trist. Kanske att någon gör en mediaspelare med HD-stöd i framtiden. Dom mediaspelare jag har testat på PS2 har inte haft HD-stöd i alla fall. Så även om man kan kopiera filmklipp till PS2ans hårddisk utan några större problem så finns det ju inga program för att spela upp dom därifrån sen.
Original inlägg av Brollan1
Vart kan jag få tag på programmet?
Vad heter den??
Tack på förhand
En MP3 spelare du kan prova är "Paradox PS2 MP3 Player".
Den går att ladda ner på
http://******.********.com/viewtopic.php?t=20864
Sök på google för den exakta adressen (man får ju tyvärr inte länka här).
Denna MP3-spelare har jag själv inte testat, så jag vet inte om den har hårddisk stöd.
En MP3-spelare som jag däremot har testat och som jag vet kan spela upp mp3or från hårddisken är "PS2 MP3 Player", som är skriven av Ryan "PrimeTime" Kegel.
Sök på google eller var som helst så hittar du den nog.
Bookmarks