Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: Guide till XBMC

Registrerade
    Aug 2004
    Respekt
    21

Question Guide till XBMC

Hejsan!

Nu har jag dragit ner den senaste versionen av Xbmc men när jag öppnade mappen fanns där ingen NFO fil... så jag vet inte riktigt hur jag ska gå till väga .. jämförde lite med den jag redan hade på boxen o den jag drog ner... o det var lågt ifrån lika många filer.. sen fanns det i mappen XBMC.2004.1212-EXPERT som jag drog ner, en mapp hette [XBMC] och den innehöll en massa filer.. men den andra hette [XBMCTex] och innehöll en .exe fil.. nån som vet vad man ska ha den till jag e en total nooob på det här med xbox .. så vore tacksam för svar..
    My Milkshake Brings All The Girls To The Yard...

Registrerade
    Oct 2004
    Respekt
    21

Xbmc

Prova att helt enkelt ftp:a över den till boxen och starta filen. Tror att det finns någon faq som beskriver hur du använder ftp om du inte gjort det tidigare.
    /frknik

Registrerade
    Aug 2004
    Respekt
    21
    Jo.. så pass e jag med hur jag ska göra för att få över den... men mer orolig för att jag ska göra fel o sen bli utan xbmc... ska jag ta bort den gamla? ska jag skriva över? ska jag installera på nått sätt? det e mer sånt jag undrar över.. men tack för ett snabbt svar blir ännu gladare om du svarar på mitt nya inlägg lika snabbt

Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Engelholm, Sweden
    Respekt
    34
    FTP över till xboxens APPS in på katalogen XBMC ta bort allt i katalogen, FTP över den nya in i katalogen, ta bort 00face i TDATA UDATA & kolla äve Mdashen minne
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Registrerade
    Aug 2004
    Respekt
    21

Red face huum

usch va mesig jag känner mig nu men jag hittar inte riktigt... det enda jag brukar göra med boxen e kolla film o lägga in spel.. men om du får min msn.. tror du vi kan snacka lite där istället? om du guidar mig lite snabbt där så lovar jag att lära mig msn
    Last edited by Stelvio; 2004-12-15 at 14:54.

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner