Visar resultat 1 till 10 av 10

Diskussion: SmartXX LT OPX

  1. #1
    Registrerade
    Sep 2003
    Från
    Gävle
    Inlägg
    79
    Respekt
    22

    SmartXX LT OPX

    Är detta nått du tänker ta in Hansi?
    Läst lite om det, verkar vara ett bra alternativ till folk me mindre plånböcker.
    XBOX 1.6
    Samsung DVD
    Xecuter 3 + Front
    Bios X3 3294
    200 Gig Maxtor 5400 RPM
    ______________________

    Nintendo Wii
    Cyklowiz
    ______________________
    Xbox 360
    Premium!

  2. #2
    Registrerade
    Dec 2003
    Inlägg
    389
    Respekt
    21
    Hmm, ett chip som kan lödas direkt på undersidan på v1.6, nice.
    Med tanke på priset på detta SmartXX chip så kan man nog säga adjö till Aladdin och alla andra ******** baserade chip. Det här blir ju helt klart det mest prisvärda chippet på marknaden idag, enligt min mening.

  3. #3
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Jag kommer ta in det. SmartXX rokkar :-)

    Aladdin lär jag inte ta in efter att senaste sändningen är slut, lite väl hög felfrekvens för min smak. Däremot kommer jag testa en laddning med Duo-X, ungefär samma pris men 512K minne.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  4. #4
    Registrerade
    Dec 2001
    Från
    sweden
    Inlägg
    540
    Respekt
    24
    duo-X är ett jäkligt bra prisvärt chip jämfört med alladin, har installerat ung ett 10 tal duox 2 nu.

  5. #5
    Registrerade
    Sep 2003
    Från
    Gävle
    Inlägg
    79
    Respekt
    22
    instämmer med hansi, smartxx rokkar :-) Iofs så har ja inte testat xecuter 3 men jag e väldans nöjd me mitt smartxx, skulle iaf börja skeppas i slutet på denna vecka har du hört nå mer hansi?
    XBOX 1.6
    Samsung DVD
    Xecuter 3 + Front
    Bios X3 3294
    200 Gig Maxtor 5400 RPM
    ______________________

    Nintendo Wii
    Cyklowiz
    ______________________
    Xbox 360
    Premium!

  6. #6
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Jag har haft fullt upp med julhandel och vår flytt, men vi brukar få nya chip så fort dom släpps.

    Ang. duo-x så fick jag hem 500st idag, dom kommer ersätta Aladdin som det just nu är svårt att få leverans av.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  7. #7
    Registrerade
    Sep 2003
    Från
    Gävle
    Inlägg
    79
    Respekt
    22
    Oki då vet jag
    Du är inte ensam om allt me julstress, julafton borde vara officiell ölhävar dag ist.
    XBOX 1.6
    Samsung DVD
    Xecuter 3 + Front
    Bios X3 3294
    200 Gig Maxtor 5400 RPM
    ______________________

    Nintendo Wii
    Cyklowiz
    ______________________
    Xbox 360
    Premium!

  8. #8
    Registrerade
    Dec 2001
    Från
    sweden
    Inlägg
    540
    Respekt
    24
    ok kan man betsälla doux 2 av er nu då? hansi vad tar ni för ett chip?

  9. #9
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  10. #10
    Registrerade
    Dec 2003
    Inlägg
    389
    Respekt
    21
    Doux2 är definitivt att föredra framför Aladdin chippen, det enda jag saknar är väll att dom inte har en extern switch för att växla mellan bios bankarna 2x512. sedan stör jag mig personligen en hel del på den röda leden som blinkar konstant, men den är å andra sidan ganska lätt att löda bort.

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •