Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: xbmc knasar

  1. #1
    Registrerade
    Dec 2004
    Inlägg
    24
    Respekt
    0

    Red face xbmc knasar

    Tjenare!

    Det är så här att jag hade XBMC innan... Och jag tänkte uppdaterade den så jag laddade ner den senaste versionen, och sedan drog jag över dem nya filerna till min xbox...
    Men så dum som jag e så glömde jag ta bort min gamla XBMC...
    Nu till problemet... Jag ser att jag har XBMC i min F: hårdisk via FTP, men jag ser inte programet i min EVO dashboard... har nästan försökt med alla metoder och jag e desperat!!! någon som vet hur jag ska göra :P ???
    Tack i förväg

  2. #2
    Registrerade
    Dec 2004
    Inlägg
    27
    Respekt
    0
    Detta kanske ska postas i Evo forumet?

  3. #3
    Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Engelholm, Sweden
    Inlägg
    6 389
    Respekt
    34
    Citat Original inlägg av ikouchu
    Tjenare!

    Det är så här att jag hade XBMC innan... Och jag tänkte uppdaterade den så jag laddade ner den senaste versionen, och sedan drog jag över dem nya filerna till min xbox...
    Men så dum som jag e så glömde jag ta bort min gamla XBMC...
    Nu till problemet... Jag ser att jag har XBMC i min F: hårdisk via FTP, men jag ser inte programet i min EVO dashboard... har nästan försökt med alla metoder och jag e desperat!!! någon som vet hur jag ska göra :P ???
    Tack i förväg
    Kolla din evox.ini fil du ska ha följande:
    Section "Apps"
    {
    AutoAddItem "e:\apps\"
    AutoAddItem "f:\apps\"
    SortAll
    }
    Ta bort allt i din F: apps XBMC katalog & kör in allt på nytt.
    Ta även bort Tdata & Udata ngt med 007 el ngt sådan kolla även i MSdash minne att XBMC är borta
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •