om man ninte är så kräsen av sig vad ska man sattsa på under 300kr???
![]()
![]()
![]()
om man ninte är så kräsen av sig vad ska man sattsa på under 300kr???
![]()
![]()
![]()
Då skall man inte köpa ett chip alls det kan inte vara bra att bara köpa ett chip för sakens skull, Ladda då istället ner en BootCD dom påstår att dom skall fungera.
är du inte kräsen kan du försöka leta upp ett neo 2.2 för en ca 20 kr haha
Hur gör man med BootCD då ?![]()
Det får du ta och ladda ner via Dc eller annan klient, tror till och med att man kan köpa en cd om man vill är dock inte säker. Det är bara att söka på ps2 Bootcd eller liknade så kommer du att hitta det du söker men jag vet inte om dom är bra eller inte.
fan vad slåla ni ps ägare är
om det finns alternativ är dåm väl värda att kolla up eller??
inan man bestämer vad man ska göra?
va har du gjort som har alla pengar att sprida runt dig![]()
Titusis:
Det kan vara ett roligt test iaf kostar ju inget att ladda ner den finns dock en j...a massa olika men va f... ladda alla så kan du ju se vilken som är best.
Effoc: Vad kötar du om, skulle vi vara snåla har du kollat upp mitt ps2 kanske, hmm jag tror inte det jag har pröjsat 4500:- totalt för att mitt ps2 skall vara det den är idag och nu skall den moddas lite till.
Lycka till att få en brännd bootcd funka utan chip...
Går i skolan Och jobbar som snickare på fritiden så pengar finnsOriginal inlägg av titusis
![]()
HAHAHA... hur hade du tänkt boota en bränd skiva på en ochippad maskin??Original inlägg av Willov
Får köpa sig en bootcd skall väl finnas om jag inte är helt ute och snurrar,
Men du kan väl komma med att förslag själv drummelpicard du tar visst lätt på saker å ting här i världen så varsigod och gör lite nytta.
haha men du skrev: Ladda då istället ner en BootCD dom påstår att dom skall fungera.Original inlägg av Willov
Hur trodde du en bränd bootcd skulle funka på en ochippad maskin?
Jag vet det finns korkade människor som lägger ut "bootcd's" på nätet, men hur smarta är dom människorna? Har dom ingen hjärna eller?
http://www.psxcare.com/product.php?x...80d5e2339a3773Original inlägg av Willov
drummelpicard: Skrev lite fel där kanske kan vara lite svårt med en brännd cd.
Spel: Trevlig länk. Själv tycker jag att det är gött att slippa bootcd men det kanske hjälper någon.
Håller med dig!, chip är framtiden![]()
Bookmarks