Är det möjligt att kunna utnyttja hela hårddisk utrymmet på en 200 Gb HDD med ett X-Ecuter 2 Lite 2.6 chip, som det ser ut just nu på min Xbox så hittar den bara 135 Gb av 200 Gb...?!?!?!?!
Vill ju inte förlora 65 Gb...!!!
[HJÄLP!]
Är det möjligt att kunna utnyttja hela hårddisk utrymmet på en 200 Gb HDD med ett X-Ecuter 2 Lite 2.6 chip, som det ser ut just nu på min Xbox så hittar den bara 135 Gb av 200 Gb...?!?!?!?!
Vill ju inte förlora 65 Gb...!!!
[HJÄLP!]
Du måste ha en bios som stöder stort HD stöd tex X2 4983.06 el .67
Sen måste du ju formatera F: & öppna F i inställningarna i tex Evoxdashen
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Hej igen, jag kör med BIOS 4983.67 men får ändå bara fram 135 Gb av 200 Gb, måste jag formatera HDD i datorn innan jag monterar den i Xboxen eller finns det progg att formatera HDD med till Xbox, jag använde Congfig Magic, kan jag formatera HDD med Config Magic i Xboxen...???
Kör du .67 måste du formattera G
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks