Tja!

Min box har ett Xecuter 2.2(eller 2.1) chip med Evulotion-X. Biosen som körs är troligen rätt gammal(över ett år) men den har fungerat bra!

Jag stoppade ialla fall i en 120 GB hårddisk i går och körde SuperDisc 3.6, inte 3.7 då vi inte fick någon Xbox till att läsa de brända RW/-R skivor vi provade bränna på.

Jag installerade också orginal MS-dashboarden också från skivan.

Efter detta uppdaterade jag alla program och emulatorer via FTP från SuperDisc 3.7.

Jag la även in en del spel från en annan hårddisk.

Jag fyllde hela E disken och en stor bit ab F disken.

PROBLEMET var att jag inte kunne köra vissa program och inga spel? alltså ett problem som jag vet andra har stött på.

Jag provade sätta klockan så som vissa menar ska fixa problemet, men det kostiga var att jag satte kl i MS dashboard till 10 men när dne startade om så ändrade Evolution-X det till 9 igen?

Jag provade ialla fall att ta bort så jag ialla fall hade 100 MB ledigt på E och sen provade jag köra Avalouncher(eller vad det nu heter) från detta program kunda jag köra alla program som jag inte kunant köra ute i Evulution X som ex XBox meda center och även spelen.

Jag startade då om och då fungerade det att köra spel o program från Evolution?

Vad beror detta på? använder boxen partition E något? eller är min box bara jäklig ostabil?

//Jimmy