Som sagt, ett 8mb playstation 1 minneskort som används på ett Playstation 2 numera. När jag går in i minneskortet så är den helt tom och har ändå bara 500kb på sig, upprörande=/
Några ideér om hur man ordnar detta?
Som sagt, ett 8mb playstation 1 minneskort som används på ett Playstation 2 numera. När jag går in i minneskortet så är den helt tom och har ändå bara 500kb på sig, upprörande=/
Några ideér om hur man ordnar detta?
Last edited by Tremor; 2004-12-22 at 23:27.
1. blås på mineskortet
2.starta xploder till ps1 och kopiera till anat mineskort
3.starta armax till ps2 v3.14 och kopiera där
4.tryck på knappen på mineskortet
5.fråga någon kompis om den har samma spel som du.Då kan kopiera till anat mineskort
ett tips det finns 32mb mineskort till ps2 dom är bästa ps2 mineskorten
Last edited by Mr_Khyron; 2004-12-23 at 17:11.
humm, altså jag vill bara kunna ha mina 8mb :P bryr mig inte om sparningarna på den=) Jag gick in i minneskortet och tog bort alla sparningar, den är tom enligt playstationet och ändå finns det bara 500kb. det var så jag menade=)
PS1 8M kort är uppdelade på 8x1MB (8x15 block) så man kan bara se en av de 8 sidorna i taget.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
tittade på det du sa där hansi, testade alla knappar men lyckades inte o bläddra 1 i taget som du sa. hur gör man det=/? krävs det nån särskild mjukvara?
Sådana där minneskort fungerar nog bäst på PS1
Hur man byter sida skiljer sig mellan olika kort.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
är armax den som startar när du trycker på browser i ps2 har samma bekymer för utom att jag inte kan komma in och plocka veck sparningarna på mitt mega memory card 16mb
kan det va så att minneskortet komprimerar sparingarna så att de blir 8mb okomprimerat?
Bookmarks