Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: problem

  1. #1
    Registrerade
    Dec 2004
    Inlägg
    1
    Respekt
    0

    problem

    Fick tillbaka mitt ps2 igår från psxcare som lödde in ett matrix infinity chip i min v4 version...
    När jag skulle börja spela vägrade mitt ps2 starta några brända spel(både dvd och cd), fastnar alltid i browser menyn där den ständigt läser skivan och ibland kommer fram till disc read error. Samma sak med brända dvd filmer. Dock funkade då 1 dvd spel av de 10 ja har brännt,samt båda cd spelen, men när jag skulle dra igång något av de igår fungerande spelen så får jag samma problem som med alla andra...
    Har brännt med alla möjliga olika program tex, dvddecrypter, alcohol 120%, stomp recordnow, nero och alltid på lägsta möjliga hastighet.
    Orginal spel och orginal dvd filmer funkar fläckfritt så jag utesluter något fel på lasern...
    Kör med Bulkpaq DVD-R skivor

    hjälp jag är spelsugen

  2. #2
    Registrerade
    Dec 2001
    Från
    Borås
    Inlägg
    69
    Respekt
    23
    Köp kvalitetsskivor och bränn i lägsta möjliga hastighet, PS2-lasrarna är otroligt kinkiga.

    mvh

  3. #3
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Har du hållit på och försökt starta skivor som ps2:an haft svårt att läsa så är risken stor att lasern tagit skada.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •