-
Mounta xbox-hd i Windows?
Kan man mounta en xbox-hårddisk i Windows?
Jag tänkte nämligen ha xboxen som lagringsplats för mp3 och då vore det ju smidigt att kunna överföra filerna direkt till mp3-spelare. Eller rättare sagt om det inte går så får det vara.
-
hur då? från xbox till datorn sen från Datorn till mp3 (via USB tex) eller?
-
Du kan ju låta hd sitta kvar i kryssboxen och mounta kryssboxen som en nätverksenhet. Men jag har märkt att det strular med långa filnamn....
-
Jag vill ansluta mp3-spelaren till pc:n och sedan dra filerna från min mountade xbox-hd till mp3-spelaren. Och dela ut xbox-hd:n i DC++.
Hittar ingen tutorial om detta, har sett att det finns samba-stöd i Media Player men jag vill vara oberoende av media playern.
-
Alltså finns ju program på datorn så du kan sätta in xboxens hårddisk direkt på en ide plats på datorn. Detta finns det dessvärre bekymmer med då du inte kommer åt F: utan måste gå via E:. Är också ännu i det tidigare stadiet och på grund av detta så finns det inte många funktioner. Dom finns på forumet att ladda ner. fatxplorer heter visst programmet. Finns även en utländsk version som jag inte fattade vad det funktionerna hette...
-
Tja..har du har du exakt samma problem som mej bara det att jag inte har någon mp3..känns så tråkigt å inte kunna ta full del av en 300gb hd
Behörigheter
- Du får inte starta nya diskussioner