Hej
Jag har lagt in Xboxspel(hela mappen) på Pcns HDD hur ska jag nu göra för att bränna dem så att de spelas upp automatiskt när jag sätter i dem i xboxen.
mvh David
Hej
Jag har lagt in Xboxspel(hela mappen) på Pcns HDD hur ska jag nu göra för att bränna dem så att de spelas upp automatiskt när jag sätter i dem i xboxen.
mvh David
Skapa en xISO fil med t.ex. XFER och bränn den därefter med Nero eller Alcohol120%.
Hej
Var får man tag på XFER och hur skapar man en iso-fil?
Förresten hur installerar man Qwix??
Vad ska man bränna filen som (data, video????????
mvh David
Xfer hittar du här: http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=8499
Hur du skapare en xISO fil får du reda på om du startar XFER och ser hur programmet ser ut.. (lite måste du kunna lista ut). Därefter bränner du genom att plocka upp ISO filen i Alcohol120% och klicka på knappen burn!! svårt va..
Man kan väl bränna i Nero osså eller?
Hej
HUR får man iinsallerar man Qwix och XFER de är ju bara .rar filer??
Någon som vet var man laddar ner PrimoDVD 2.0??
mvh David
ja självklart.Original inlägg av Thepenguin
rarfiler är packade filer. Är det en fil slutar den på .rar Är det flera så kan de heta fil.rar fil.001 fil.002 osv. Installera winrar först så du kan packa upp dessa (till valfri katalog). Är det flera filer så börjar du med den fil som slutar på .rar om den inte finns är det .001 du börjar med. I sällsynta fall så kan det finnas en .000 då tar du den först om inte .rar finns.
Hej
Asså kalla mej dum men jag fattar inte hur man skapar en xISO fil i XFER eller Qwix??
Kan någon hjälpa mej??
Mvh David
Jag öppnade www.google.comOriginal inlägg av Thepenguin
skrev in några sökord efter de du har i din fråga och hittade detta
Backing up Xbox Games
Kan de va nått?
Tack för hjälpen men ja kom på de själv efter en tids tänkande...
Så du läste inte alls på den länken jag postade?
Ja såg inte att du hade svarat förren jag hade fixat det själv men ja kolladde ändå in länken...
Bookmarks