hejsan!
jag skulle göra en kopia av gta3 och när jag kollade hur stor .bin filen var så stod det 795mb och det går väll inte på en cd eller?
hejsan!
jag skulle göra en kopia av gta3 och när jag kollade hur stor .bin filen var så stod det 795mb och det går väll inte på en cd eller?
Du måste använda en 80min skiva. bin filen har en massa extra information om bränningen. Själva kopian på CD´n blir inte så stor. Kör på bara...
SÅ du menar att man kan bränna av spelet till en vanlig cd. Jag behöver ju en cd spelare som kan läsa av DVD men annars så är det bara att köra på då eller. Inga pather och så????
Nä. Du kan inte bara bränna, du måste ripa...
Jag är inte så bra på det här men hur ska jag rippa spelet? Vet du om tex ett spel ligger på en DVD men inte är större än 750 meg bara går att bränna rakt av??
Nä, det går inte. Man måste oxå "tala" om för Ps2:an om det är en DVD eller CD som ska läsas...
har du bredband så ladda hem gta3 bin filen.
jag gjorde det den heter typ kal_gta3 (liknande) det finns dock många filer som heter gta3 men innehåller något annat
"I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."
har oxå sett många kal-gta3 filer, undrar bara över en sak...dem flesta image filer man laddar hem är ju ntsc...måste tvn klara av ntsc för att det ska funka då? Har en typ 3-4 år gammal tv, lite osäker på om den klarar det..
Bookmarks