Visar resultat 1 till 7 av 7

Diskussion: dms4 till v.4???

Registrerade
    Dec 2004
    Från
    gbg, mellerud oxå
    Respekt
    0

Question dms4 till v.4???

Har frågat några firmor som installerar chip i gbg om de kan ordna med mitt med säger att edt inte går. Mitt ps2 är modell scph-30004 med den där "caution" märket på undersidan ( v.4 enligt er sajt lr???). de säger detta fastän på deras hemsidor sagt att de skulle göra på alla versioner. Även på dms4´s hemsida står d väl att d ska funka lr? Är det de som jävlas lr jag som är heltokig och fått för mig nåt knasigt??

//Petter

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Det är PS2 v4rna som är allmänt jäkliga när man skall chippa dom. Det har alltid varit så. Jag tror våra tekniker fegar ur och ser till att få sätta i ripper2gold eller matrix infinity i dom, vilket av någon anledning är lättare att få att fungera.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Dec 2004
    Från
    gbg, mellerud oxå
    Respekt
    0
    Kan ni på psxcare sätta in ett dms4 lite då? och om inte vilken är skillnaden på dms4an och ripper 2 gold och matrix infinity??

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Jag tror vi kommer sluta ta emot så gamla PS2 som v3 och v4, det är bara ren tur om en så gammal ps2 inte strular.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Dec 2004
    Från
    gbg, mellerud oxå
    Respekt
    0
    Kommer att sluta? Ren tur att den inte strular för mig eller för er ??

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    För alla inblandade parter, det är trist och tar en massa tid när man chippar en ps2 som fungerar dåligt pga sliten laser osv.

Registrerade
    Dec 2004
    Från
    gbg, mellerud oxå
    Respekt
    0
    ok... får väl köpa ett nytt dåh.. blehhh Tack för hjälpen iaf... Bra mycket bättre än " Jag vet inte men vi gör det inte iaf!"

Liknande diskussioner

1. Guide till streaming i XBMC
    By fArGo_sWe in forum XBOX Media Player / Media Center
    Senaste inlägg: 2010-07-27, 19:09
  2. Guide till autouppdaterande TvGuide i XBMC
    By ktd in forum XBOX Media Player / Media Center
    Senaste inlägg: 2005-11-28, 20:33
  3. 6.6 Guide till streaming i XBMC av fArGo_sWe
    By fArGo_sWe in forum XBOX / Evolution-X FAQ och Guider
    Senaste inlägg: 2004-04-21, 09:14
  4. XBOX - Byte till större hårddisk
    By Hansi in forum FAQ / Vanliga frågor och svar