Vad tar PSXcare för att fixa till 5 st misslyckde chip, dvs felflashade???
Chippen det handlar om är SuperAladdinLive (från er), och Aladdin XT 4064 från en annan leverantör....
Hansi, kom igen och svara nu....
Vad tar PSXcare för att fixa till 5 st misslyckde chip, dvs felflashade???
Chippen det handlar om är SuperAladdinLive (från er), och Aladdin XT 4064 från en annan leverantör....
Hansi, kom igen och svara nu....
MvH: Tony
------------------------
XBOX 1.6 Crystal,
Maxtor 250GB
Samsung DVD-rom
SmartXX using M8_16 bios
XBMC as dashboard.
LCD, ATA100 MOD, NEM-X-IR MOD, SPDIF, S-VIDEO, ILLUMINATON LOGO (BLÅ).
Gör en hotflash om du har något fungerande chip kvar.
Chippen du köpt av mig flashar jag om mot returporto. Chip från andra leverantörer tar jag 200:- för att flasha (det går faktiskt åt en hel del tid att sprätta kuvert, konfigurera proggare, packa iväg osv...). Är det minst 3 chip så gör vi något åt priset.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Inte för att vara oförskämd hanis... MEN priset du begär är svinigt dyrt... :C
(får ju två nya chip från min leverantör till det priset... )
MvH: Tony
------------------------
XBOX 1.6 Crystal,
Maxtor 250GB
Samsung DVD-rom
SmartXX using M8_16 bios
XBMC as dashboard.
LCD, ATA100 MOD, NEM-X-IR MOD, SPDIF, S-VIDEO, ILLUMINATON LOGO (BLÅ).
Bra, då slipper jag slösa tid på dom.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks