Har precis hämtat min nychippade Xbox med Duo X2 chip och vill bara dela med mig till er andra hur jag tycker det funkar.
Väl hemma kopplade jag bara in Xboxen och startade den. Möts direkt av Evo-X "lätt" tunat med PSXCare-logos både här och där. Min TV hade lite svårt att fatta vilket bildläge som gällde, men efter lite tweakande i TVns menyer såg allt fint ut.
I menyerna hittade jag fullt med program och hemmaknåpade spel. Skönt att slippa lägga på allt det grundläggande själv måste jag säga, även fast vissa grejer ganske åker bort med tiden =)
Gjorde ett snabbt test där jag brände ut en DVD med en backup på Burnout 3 och det startade perfekt på en DVD+R skiva. Testade också att bränna en DivX film på en CD-RW och även den startade fint under Media Center.
Måste även ge PSXCare lite beröm för den snabba leveranstiden jag fick. Lämnade in min konsol strax innan stängning kvällen innan julafton och fick det efterlängtade SMS:et att det var klart på förmiddagen under måndagen efter julhelgen.
Stort tack till PSXCare för en bra tjänst och ett bra jobb!
MVH Micke
Bookmarks