Har läst och läst.... vad gäller för 1.6 och 1.6b ????
Vilka bios ska de va för respektive???
Har läst och läst.... vad gäller för 1.6 och 1.6b ????
Vilka bios ska de va för respektive???
evo-x m8plus_16
Strular det så prova m8_16
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Men allt tjat om Yoshihiro-m8-1.6B-Memory-Fixe-Beta4 för 1.6b?
och vad är de för skillnad på M8_16 och M8plus_16?
M8plus16 är den officiella m8 med det som yoshihiro testade i memory-beta-blablalba
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Går plus att använda på 1.6?Original inlägg av Hansi
V1.6 = Evo-X M8_16PLUS.
V1.0-1.5 = Evo-X M8, X-ecuter2 4983
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
men man måste väl inte ha ett plus bios i en 1.6? det funkar väl me M8_16Original inlägg av pege63
Funkar inte det ena prova med de andra
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
ok.
http://www.xbox-scene.com/xbox1data/...ZAlciQBJEU.php
info om m8plus
Bookmarks