tja
har ett ps2 och ett duo 2 se kan jag skicka de till psxcare så dom kan löda in??
hur mycket kostar det?
tja
har ett ps2 och ett duo 2 se kan jag skicka de till psxcare så dom kan löda in??
hur mycket kostar det?
Det skulle jag me vilja veta.. har ett Matrix Infinity
ingen??
Det verkar som om PSXcare inte gör lödningar för andra chip än DMS4 läste jag på deras Chip-sida
Det är lite dåligt bara dom får pengar tycker jag att det borde vara skit samma
håller med!
http://forum.psxcare.com/support/sho...1968#post91968
själv klart att Hansi är tvungen att löda in andra chip i era ps2or en DMS4![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jag är inte tvungen att göra nånting alls.
Eftersom lagen som gjorde att vi slutade med allt utom DMS4 är försenad till i sommar så kan vi fortfarande sätta i andra chip.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
ok vad ska ni ha för att löda in ett infinity?
Hansi vill inte göra det verkar det som
Orka bry sig om lagar vad har man modchipp till egentligen
(Inget illa menat till någon)
nae det är väl inte direkt så att "lagens män" kommer på en?
Eller bryr sig![]()
Original inlägg av MeanMrMustard
Har man ett företag blir man så illa tvungen att "orka bry sig"
Använd SÖK Funktionen innan du postar en ny tråd. De flesta frågor finns redan besvarade i forumet.
vad tjafsar ni om? hansi sa ju att psxcare kan sätta i andra chip till i sommar då nya lagen eventuellt kommer i kraft.Original inlägg av Hansi
Har för mig att hansi sa att det kostade 800 att sätta i eget chip i en annan tråd.
"I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."
900:-
:-)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks