Jag undrar bara om jag kan lana med min moddade xbox tillsammans med omoddade om jag kör ett original spel på cd å alla andra också spelar på cd?
tacksam för svar!
mvh// mange
Jag undrar bara om jag kan lana med min moddade xbox tillsammans med omoddade om jag kör ett original spel på cd å alla andra också spelar på cd?
tacksam för svar!
mvh// mange
va jag har hört så fungerar det iallafall att lana med andra moddade xboxar..
och d e ju huvudsaken![]()
jo det går bra....... men du ska inte köra live bara....
ok, men går det om ja kör ett spel från hdd:n och den andra ett original spel?
//Mange
det borde funka...... prova... inget kan ju gå fel....... men troligt vis så borde det funka....
jo det går..jag å ett par polare brukar "lana" med varandra, dock har bara jag en moddad box men det fungerar skit bra ändå. ja kör från HDD´n och dom från skiva. Är bara Amped 2 som vi inte fick att fungera, men alla andra spel fungerade as bra utan nå problem.
Ur fattigdom kommer vishet
nice, men hur funkar musik kopireringen å sådant med moddat?
//Mange
Original inlägg av Mange_89
Musik kopieringen? hur menar du då? du kan ju inte lägga över musik från en moddad till en omoddad om det är det du menar.
musik lägger du annars in på boxen precis som med spel. Dator->FTP prog
->Xbox. Men om detär från moddad till moddad så kan du använda dig av avalaunch å lägga över mellan 2 boxar. beskriv gärna lite bättre om det är ngt annat du menar än det jag nyss beskrev.
Ur fattigdom kommer vishet
ok, men alltså på en omoddad xbox så går det att kopiera musik från en cd och spara på hårddisken
//Mange
Nej det gör det inte
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
det går bra att kopiera en vanlig cd skiva till hdn med omoddad.....
ja d va ju d ja mena!
//Mange
Det är bara att stänga av chippet och använda sig av vanliga MSdashboard. Precis som med omoddad.
Om inte annat kan du ju använda Xbmc, inbyggd mp3 codec väldans smidig.
BMW E46 Coupé -00 m Xbox 160GB + 5.4"
Bookmarks