Tjena.
Brukar löda Alladdin+ chippen utan hållaren.. tycker den är jobbig
Kan man sätta dit DUO chippen utan hållaren med?
mvh
Tjena.
Brukar löda Alladdin+ chippen utan hållaren.. tycker den är jobbig
Kan man sätta dit DUO chippen utan hållaren med?
mvh
Ge aldrig upp
Det skall gå, men vi har aldrig provat.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Tack Hansi
fint Då provar vi får vi se..
Måste lägga in nytt bios med då. Från skiva har jag fattat. Men finns 16plus bioset som 512 k? eller måste man göra om 256k till 512k? Med vad isf?
/Henke
Ge aldrig upp
kör 1024k
copy /b bla.bin + bla.bin + bla.bin + bla.bin bla1024.bin
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Ta en 256kb bios och flasha med EvoX, EvoX gör automatiskt om bioset till 512kb.
Att starta evo-x innan man flashat in ett bios på chippet är helt klart överkurs.
Opps, glömde att det ligger Cromwell på DUO-X2 :-)
Bookmarks