Hej,
Jag får inte WWF Smackdown att fungera, cdr versionen.
Nån som kan hjälpa mig?
Hej,
Jag får inte WWF Smackdown att fungera, cdr versionen.
Nån som kan hjälpa mig?
/Wanner
fråga 1.. har du rippat den?elelr har du laddat hem den.
fråga 2.. om du har har du patchat den( vet inte om det behövs)
fråga 3.. har du chippat din ps2..
bränn om lååångsamt, med en lite högre kvalitet på cd skivan typ TDK eller verbatim..
.:JompZ:.
Jag bränner alltid med verbatim och i 2x.
Funkar ALLTID
Vad spelar det för roll om man bränner långsamt?
Det blir fortfarnade samma information på skivan om jag bränner i 2x eller i 16x!
Allt beror på kvaliten på skivan!
Nej, informationen kan vara mer eller mindre "suddig". Har du en sliten brännare så kan du inte bränna lika fort som med en sprillans (förutom att dom blir dubbelt så snabba varje år...)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Det är bränd cdr version,
Kalisto releasen.
Jag laddade hem den av en annan kille. Nu startar den så långt att den försöker hitta mitt minneskort, men icke. Där låser det sig![]()
/Wanner
Det felar sig nån stanns..
med vilket prog. bränner du me..är filerna packade eller klara att bränna
.:JompZ:.
Jag bränner iaf mina spel med Nero (CDrwin har inte stöd för min brännare) men jag kan i Nero inte bränna i lägre hastighet än 4X vilket resulterar i att vissa spel inte fungerar för mig...
det är bin filen jag bränner, inga packade,
jag bränner också i nero.
Men jag kan bränna i 2x. Har inte testat det, bränner alla mina andra spel i 4x....
/Wanner
Testa Fireburner....funkar alltid för mig
fireburner funkar inte med windows XP
/Wanner
Jo då jag har XP.
Installera "ASPI Drivers for Windows XP" så funkar det.
var hittar jag det?
/Wanner
"People who think they know everything are annoying to those of us who do."
Bookmarks