läser på sidan deras, men blir inte HELT tillfredsställd.....när jag nu köpt mitt HD advanced, lagt över x antal spel på hårddisken, MÅSTE jag då köra in HDadvanced skivan varje gång jag ska in på hårddisken för att köra ett spel...?
/// simma lugnt

läser på sidan deras, men blir inte HELT tillfredsställd.....när jag nu köpt mitt HD advanced, lagt över x antal spel på hårddisken, MÅSTE jag då köra in HDadvanced skivan varje gång jag ska in på hårddisken för att köra ett spel...?
/// simma lugnt

Givetvis, vad är den annars till för. Det är den som gör det möjligt att PS2an kan läsa från & skriva till disken.
PS2 v7 w/Ripper 2 GOLD & PS2 v9 w/o modchip.

ok. tack då......e novis på området...därav frågan

har en undring till ....
när jag kört klart ett spel o ska sluta....så kan jag ej komma tillbaka till HD advance "startscreen" via nån knapptryckning, utan måste boota om konsollen......ska det vara så...?
Ja
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks