måste man ha X-ecutor 3 för att köra med lcd skärm/var kan man hitta sånna skärmar hyffsat billigt
måste man ha X-ecutor 3 för att köra med lcd skärm/var kan man hitta sånna skärmar hyffsat billigt
SmartXX och Aladdin Advanced XP har också stöd för LCD.
Just nu har vi bara X3 LCD hemma, men den är den lättaste att montera (sladd med passande kontakter medföljer, lcd:n går att montera utvändigt med dubbelhäftande tejp...)
http://www.psxcare.com/product.php?xProd=323
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
pris för XboX med X3 + LCD monterat ?
leveranstid?
Jag har bara X2 nu och vill ha X3 med lcd , har du nån länk som visar hur jag använder lcd:en om jag slipper sätta på tv:en om jag bara vill höra på musik osv
Beställ en XBOX med X3 och valfri storlek på hårddisken + en LCD display. Vi tar inget extra för monteringen av LCD i det fallet då det inte är mer jobb än att sätta fast switch/lysdiodsgrejen.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Leveranstid beror på när det kommer en sändning xboxar. Vi behöver c.a 3 arbetsdagar på oss att bygga alla boxar vi har på beställning, men kan inte göra ett smack innan det kommer in boxar.
Bookmarks