Nån som vet var man får tag i PC EMULATOR till XBOXEN
![]()
Nån som vet var man får tag i PC EMULATOR till XBOXEN
![]()
Jajamensan de finns det, och dessa ska fungera ganska bra....kommer däremot inte ihåg vad den heter, nåt me pcsbox...finns till och med ps2 emulatorer till xboxen men dessa e sällsynta och kan inte emulera alla spel......inte än i alla fall
//Zimpan
Original inlägg av Zimpan
Vet någon var man kan hitta det!!!!
Tacksam för alla svar![]()
Ni som undrar om det finns en Xbox Emulator till pc!
Det finns. Gå till denna sida http://www.emulator-zone.com/doc.php/xbox/
Du kan bara spela spel från atari o sierra o lucasarts o dessa emulatorer om många fler hittar du på www.x-b-o-x.net de där jag skrev jag tidigare e nått jävla as (min lille-brorsa) som missbrukat mitt konto, men har bytt lösen....de han skrev va inte speciellt smart pcsxbox är till för att spela PSX spel men de där med PS2 emulator stämmer till viss del men som han skrev finns bara i beta version o fungerar till de minsta spelen däremot till xbox2 kommer det nog suveränt att spela PS2 spel.....fast om du inte orkar köpa xbox2 när de kommer så kan du ju byta processorn grafikkortet o minnet så ska de nog funka suveränt.....hmm undra om man kan bygga om sin xbox till en xbox 2 aja nu har du fått ett helt korrekt svar
Last edited by Zimpan; 2004-12-07 at 20:52.
//Zimpan
Cxbx är inte en emu i den bemärkelsen.Original inlägg av fuskafuska
Vilken av emulatorerna ska man använda föratt spela pc spel då?Original inlägg av Droopy
Och hur installerar man spelen?
Atari 800/5200
Atari St
SCUMM
Sierra
från www.x-b-o-x.net
Du lägger spelen i roms i emulator mappen
//Zimpan
Atari???? han frågade efter en PC-emulator! : dosxbox heter den och den emulerar 286/386 i dos miljö...och det går nog inte zimpan:- hårdvaru arkitekturen kommer att se helt annorlunda ut (verkar inte bli den PC-struktur det är på den vanliga xboxen - åtminstone inte den PC-struktur som finns nuOriginal inlägg av Zimpan
)
Bookmarks