Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: Hjälp - 720p i XBMC

  1. #1
    Registrerade
    Apr 2004
    Inlägg
    8
    Respekt
    0

    Hjälp - 720p i XBMC

    Hej, har lite problem med att ställa in 720p i XBMC vilket förmodligen beror på att jag har missuppfattat något. Jag har ett orginal HD Pack, har ställt om till NTSC och har inga problem att köra t.ex. avalaunch i 720p. Men när jag går in under inställningar -> Användargränssnitt i XBMC finns det ändå inget alternativ att ändra till 720p.

    Vad jag minns, så har jag varit inne tidigare i ms-dash och enablat 720p, jag kan dock inte gå in och kolla detta längre då jag har en hårddisk som inte går att låsa. Men annars borde det väl inte gå att köra avalaunch i 720p, eller har jag missuppfattat något?

    Jag vet att jag tidigare har kört XBMC i 720p, så det har fungerat tidigare. Tacksam för alla förslag!

    /Martin

  2. #2
    Registrerade
    Jan 2004
    Inlägg
    68
    Respekt
    21
    Kolla för säkerhets skull att du valt Letterbox i M$-dashen. Jag hade tidigare min inställd på Widescreen, och fick då inte heller 720P att funka i XBMC.

    /SiDar

  3. #3
    Registrerade
    Jan 2004
    Inlägg
    68
    Respekt
    21
    Hmmm, nu läste jag ditt inlägg igen. Och ser då till min fasa att jag missade att du inte kan gå in i M$-dashen!! Det enda som jag kan tänka mig för att komma åt inställningarna igen, är kanske att installera tHc som dash. Då denna är en klon av originaldashen, så återfinns här just dom inställningsmöjligheter som du söker!

    /SiDar

Liknande diskussioner

  1. Eftersöker enkel Guide för att få 720p till xbmc samt spel/prog
    By Morphem in forum High Definition (HD-stöd) på XBOX
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2004-11-06, 09:32
  2. Xbmc 29/10, 30/10
    By GertLind in forum XBOX Media Player / Media Center
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2003-11-02, 20:13
  3. Hjälp mig med mitt origa chip
    By Tuppen in forum Playstation produktsupport - Multi-X
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2003-01-02, 10:47

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •