Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: Lite hjälp om blandat !

  1. #1
    Registrerade
    Oct 2004
    Inlägg
    13
    Respekt
    0

    Thumbs up Lite hjälp om blandat !

    Halloj.
    Vet ej om det är rätt forum men endå!
    Jag har chippat boxen samt formaterat disk+ lagt in SD ( måste säga att det var enklare än vad många har målat upp på forumet)
    Allt funkar som det ska...nästan Jag är en nybörjare inom saken så jag skulle behöva lite hjälp. Tex så om jag vill flytta över information från en dvd i läsaren på boxen till hdd på datorn så startar jag quix och gör det man ska göra med inställningar och sånt för nätverk. MEN kör jag igång avalaunch så får datorn ingen kontakt med boxen,har jag däremot en skiva i boxen från början samt kör igång processen i quix så funkar det. Varfr är det så?
    Samt är det nått mer jag bör veta när det gäller att läsa divx mm eller ska det funka när man installerat SD? Det här med dashboard fattar jag inte,när jag startar boxen kommer det upp en meny som det finns ett antal alternativ att välja mellan...den ser i princip ut som menyn gjorde när jag installerade SD´N.....grön o svart mm....kan jag ändra så att det ser ut på ett annat sätt utan att det är för avancerat?
    Vore tacksam för all hjälp jag kan få,än så länge har jag klarat mig kanon från all hjälp från tidigare trådar men har inte fått nått direkt svar om dom här frågorna.
    Tack ska ni ha för all hjälp Olle

  2. #2
    Registrerade
    Sep 2004
    Från
    Sverige
    Inlägg
    22
    Respekt
    0
    rff

  3. #3
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Ställ in IP separat i avalaunch, den tar inte med sig adressen från evo-x
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. messiah LITE pris???
    By filli100 in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2004-08-14, 15:53
  2. Skulle behöva lite hjälp ang dvd-filmer...
    By wilda in forum Playstation 2 - produktsupport övrigt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2002-07-23, 08:32
  3. Neo2.2 programmering, skulle behöva lite hjälp
    By Morphem in forum Playstation produktsupport - Multi-X
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2002-06-15, 00:11
  4. Lite hjälp tack :)
    By Snakebite in forum Fritt Forum
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2002-04-23, 22:16

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •