Visar resultat 1 till 7 av 7

Diskussion: vad e problemet

  1. #1
    Registrerade
    Dec 2004
    Inlägg
    70
    Respekt
    20

    vad e problemet

    hejsan ja har köpt spider chipp av er har bytt det 3 gånger alltså fått 4 chipp totalt å ingen av dom funkar på min box vad e FELET det första ja fick va det tidigare chippet men det remotade bara om!!! sen när ja va å bytte fick ja ingen andvisning eller så att det va ett nytt sårts chipp ja fick å när ja satte i det så botar den bara om HELLA TIDEN samma sack med dom chippen ja fick efter HAR instalerar EXAKT som man ska mina polare har samma PROBLEM vad e felet ja börgar bli RÄTT läss på detta fått sitta å åka in felera gånger till er eftersom att ja aldrig får svar på mina mail å nästan aldrig nån som svarar i telefånen å det kostar mig en massa pengar å tid å åka in så ja vill hjärna få hjälp här!!!
    mvh mackan

  2. #2
    Registrerade
    Jan 2005
    Inlägg
    14
    Respekt
    0
    är du säker på att chippet har kontakt med alla "fjäder"benen? Xboxen bootar om 3 ggr o blinkar om du inte har det...

  3. #3
    Registrerade
    Dec 2004
    Inlägg
    70
    Respekt
    20
    ja har testat hur mycket saker som HELST!!! men frågan är ifall moderkortet har gått sönder efter att ja inte fick veta av psxcar att ja fick det nya chippet å instalerade det som det gamla första gången kan det ha hänt då att mitt moderkort kortslute seg på vissa krätsar???
    mvh mackan

  4. #4
    Registrerade
    Dec 2003
    Inlägg
    389
    Respekt
    21
    Enklast är nog om du åker in till psx med din box och chip och låter dom installera det annars har du nog snart ingen box längre.

  5. #5
    Registrerade
    Dec 2004
    Inlägg
    70
    Respekt
    20
    ja du va tror du ja har gjort dom säger att dom inte instalerar det chippet!!!
    va menar du med ingen box kvar???
    det har funkar suveränt på dom andra boxarna ja instalerat det på!!!
    det e just nu efter ja fick det nya chippet UTAN att PSXCAR förklarde för mig att ja fick ett nytt chipp SOM ja inte kunde veta sj!!!
    räta mig om ja har fel men ja kan ju inte veta att ja får det nyaste chippet om dom inte förklarar det för mig ja tror till och med du/ni andra skulle installerat det som det första spiderchippet om ni inte viste att det va ett nytt!?
    å allt har ju hänt efter det att det inte fungerar!!!
    att instalera så att allt blir bra!!!

  6. #6
    Registrerade
    Jan 2005
    Inlägg
    14
    Respekt
    0
    funkar xboxen med chippet helt urplockat?

  7. #7
    Registrerade
    Dec 2004
    Inlägg
    70
    Respekt
    20
    ja den funkar till och med med polarens gamla spider chipp men den funkar inte med dom nya!!!

Liknande diskussioner

  1. vad göra med rar filer
    By camilla in forum Playstation 2 - backup/patchar
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2003-04-02, 07:52
  2. Vad är det som händer??
    By mortac in forum Playstation 2 - produktsupport övrigt
    Inlägg: 7
    Senaste inlägg: 2002-12-17, 17:52
  3. Vad för kabel behöver jag?
    By gurra_g in forum Playstation 2 - Övrigt
    Inlägg: 12
    Senaste inlägg: 2002-07-24, 09:30
  4. Vad är makrovision off?
    By David Nilsson in forum Playstation 2 - produktsupport övrigt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2002-02-14, 17:32
  5. vad är det jag ska ha?
    By andee in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2002-02-11, 17:03

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •