Hej
Har ett fel på min nätverks anslutning jag inte kan lösa själv,så jag hoppas på någon kunnig person här.
När jag startar min box utan Nätverkskabel så går det bra att komm in i start menyn sätter jag då in min nätkabel så får jag kontakt och allt e OK.Men startar jag med nätkabeln i så kommer "safe mode" upp och jag fastnar på "Final initialization" oavsätt vilken funktion jag väljer i "safe mode" menyn. Tar jag ur nätkabeln och startar om går det fint igen..vad kan det vara för fel?
Har en softmoddad box med Ltools v1.8 och jag använder DHCP för jag har en router men där är inget problem, utan bara det här med uppstart med nätkabeln i.Kan naturligvis hålla på med att ta ur och i kabeln med det börjar bli tjatigt så jag hoppas på en fil man måste justera och inte något BIOS fix för det har jag aldrig gjort.
Problem 2 är att jag inte kan få igång DVD2XBOX 6.2 som jag la in på F:/apps allt jag FTPá över är där men det går inte igång.Kör jag en .ISO fil från DVD-skiva kan jag spela alla spel och filmer men apps går inte, någon som har en ide om detta?
Och ja jag har läst och sökt på forumet på allt jag har kunnat finna men näpp "No go" så nu frågar jag direkt istället.
T.P.F
Bookmarks