Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: Vad ingår?

  1. #1
    Registrerade
    Dec 2004
    Inlägg
    3
    Respekt
    0

    Question Vad ingår?

    Halloj...
    Den 5 januari lämnades min min box in hos PSXCARE för att få ett smartXX monterat. När jag den 13:e ringde o frågade hur lång tid det skulle ta fick jag svaret att den låg färdig "sen länge". Någon hade missat att skicka det SMS som ni lovade skicka.

    Nu till min fråga.
    På SmartXX hemsida står det att det ska följa med lite "krafs" som USB adapter cd-skiva och klistermärke (wow). Glömde ni skicka med dom grejjerna eller har jag fått budgetvarianten bara för att ni installerat den?

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    De prylarna lämnas ut på förfrågan eftersom 95% av kunderna inte har behov av dessa utan snarare blir förvirrade av att få en installationsskiva för Linux :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Dec 2004
    Inlägg
    3
    Respekt
    0
    Blir dom förvirrade av klistermärken också?
    Nä skämt å sido. Hur löser vi det här. Jag bor i Nyköping o har inte lust att åka till Fjollträsk (ursäkta utrycket) bara för att hämta sakerna. kan ni skicka dom med brev till mej? Please...

  4. #4
    Registrerade
    Jan 2005
    Inlägg
    1
    Respekt
    0
    USB-adapter verkar inte speciellt förrvirrande för mig, den hade jag gärna fått medlevererad. Klistermärket som var med hade man ju klarat sig utan.

  5. #5
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Det är bara å maila och ange kund/order/fakturanummer samt namn å adress så kommer det med posten.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. vad göra med rar filer
    By camilla in forum Playstation 2 - backup/patchar
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2003-04-02, 07:52
  2. vad är aspi? (tack för ditt svar phenomena)
    By sunkis in forum Playstation 2 - backup/patchar
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2003-01-25, 15:55
  3. Vad för kabel behöver jag?
    By gurra_g in forum Playstation 2 - Övrigt
    Inlägg: 12
    Senaste inlägg: 2002-07-24, 09:30
  4. vad är det jag ska ha?
    By andee in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2002-02-11, 17:03
  5. Vad rekomenderar ni ??
    By Baffe in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2001-12-12, 15:12

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •